halvt sjukskriven ett tag till då..

Ja igår fick jag prata med läkaren som sjukskrev mig igen på halvtid och jag mår sisådär kan jag ju säga. Axlar och armar bränner som eld och det är inte alls så kul. när jag jobbar så känns det ändå bra på något sätt eftersom jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater så mycket. Och självklart även det som jag jobbar med :-) Människorna <3 att få hjälpa andra som har behovet gör att man känner sig behövd, och när folket dessutom är tacksamma för det som görs så känns arbetet komplett :-) Sen att jag har världens bästa chef gör ju inte saken sämre :-)
Nu har jag kommit på vad det är som jag ska försöka komma in på på Högskolan :-) Beteendevetare, Socionom och förskole- och lågstadie lärare. Det är de olika ämnena som jag har ansökt.. så får vi väl se ifall det finns någon möjlighet till att jag faktiskt kommer med. :-) På fredag så ska jag till syo och prata om mina betyg, och så får vi se vad vi ska göra för att få ihop mitt samlade betygsdokument :-) Ha nu en finfin dag alla fina där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0