Bättre dag idag..

Idag så började jag med ett 20minuters crosstrainer :-) sen käkade jag 2ägg och kaviar på dem och kaffe med mjölk såklart ;-) Sen for jag och tjejerna till Örnsköldsvik där vi gick på paradisbadet. Så kul det var att umgås en heldag med brudarna <3 bubbelpoolen var mycket värt när jag kände att det började göra mer ont i axlar och arm. När jag sen kom hem så åt vi gott och sen har vi suttit och kolla tvn :-) jopp nu är det kväller och redan nu så är det fredag och 30dagar sen första hängningen :-) Åh så jag hoppas att det ska bli smått i valplådan snart :-) valplådan kommer hem i morgon så då kan vi börja bädda fint till Mimmi <3 nä nu ska jag gå och nanna jag också ;-) ha en skön kväll alla goa där ute :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0