Smärta försvinn...

Idag är det dagen som ett mirakel ska ske :-P Jag har haft riktigt ont i mina axlar och armen speciellt i höger sen i maj 2014. Jag har härdat ut som jag alltid gör, det som inte dödar härdar :-) Smärta bekommer mig inte så hemskt mycket till vardags, men när det slår ut på mina sovvanor :-( då är det inte kul längre..
Därför så har jag gått emot mina egna önskemål och ska godta kortisonspruta idag. Så nu hoppas jag att jag har haft fel och att faktiskt sprutan kan bota mitt onda så jag äntligen kan få sova en hel natt igen <3 Jag är så tacksam för att ni alla har stått ut med mig, jag vet att jag inte är den trevligaste när jag har ont och när jag dessutom inte kunnat sova som jag ska så har det börjat bli ett riktigt problem :-( Förlåt alla mina vänner och ovänner om jag har några, och tack för att ni finns <3
Klockan 10.45 så ska miraklet ske, doktor Arne ska få ge mig sprutan som så många pratar så gott om och jag hoppas att den även ska hjälpa mig. Det känns som att jag går sönder inombords och nu vill jag inget hellre än att slippa känna den här smärtan, Jag kommer inte ihåg hur det var när man var smärtfri.... Och i sommar så har jag så mycket planer med hundarna och tjejerna mina som ska spela fotboll <3 Så då ska jag vara en glad och frisk tjej som kan vara med och leka sådär som en mamma vill göra <3
Nä nu har jag beklagat mig, bett om ursäkt och sett framåt ;-) Så nu bjuder jag väl på en lite mer somrig bild för vi går väl åt det hållet va!? :-) kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0