Glad alla <3 -dag

Ibland sitter jag och funderar på hur fort allting kan gå, och hur snabbt allting kan ändras :-/ Ena dagen lever man i en tro om att allting är så bra, att man mår bra och alla i ens närvaro ska vara DÄR! Ja tiderna förädras och vi med den. Kan ju säga att jag har haft ett ganska hektiskt liv egentligen ;-) jag har varit med om massor!! falskheter, kärlekar, fina jobb, mindre bra ställt, mental misshandel, arbets skador, blivit hundbiten, studerat det jag vill, jobbat med det jag vill! ja samma sak här kan listan göras otroligt lång <3 i dag på alla hjärtans dag så är jag så lycklig för att jag får ha mina fina barn hos mig. Jag är lycklig för att jag har förhoppningar om att vi ska få småbebbar i huset runt april. och jag är lyckligt lottad helt enkelt :-)
sen kommer tankarna på fina pappa <3 som inte längre är med oss i livet. Men jag tror ändå att han är med oss på något sätt :-) Han ser och hör allting som vi gör och tänker eller säger, han ser allting som händer i våra liv, han ser sina barnbarn och han ser även min längtan till att återigen få hålla om hans hand <3 tror jag ska fara in och tända ett ljus i minneslunden idag <3 Men nu så ska vi se alla ljusa tider som kommer framför oss.. älska er nästa börja med er själv <3 Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0