Spännande planer på Gång!!

Japp idag är jag så lycklig :-) Det nervösa DNA provet för att se om Mimmi var bärare av MDR1 har kommit och det visar sig att hon är inte bärare och lämnar därför heller inte det vidare till sina valpar <3 sååå lycklig är jag för det :-)
Och med detta så kan jag dessutom börja planera en redan egentligen planerad sak och det är att sätta in Mimmi i aveln ytterligare en gång :-) Hon har visat sig ge sådana fina, arbetsvilliga och trevliga valpar som visserligen kräver sin förare MEN det är ju inte direkt en nyhet idag ;-)
Så Mimmi och Divatorpets kennel kommer alltså att sätta ännu en kull hulliganer till denna världen <3 Ska bli så roligt och framförallt spännande att få se vad resultatet blir om allt klaffar som jag vill :-)
Planen är att hon kommer gå in i löpet februari/mars och då blir förhoppningsvis valparna född i maj 2014!! dvs leveransklara lagom till semestrarna 2014!!
Jag tror och hoppas att det kommer komma även långhåriga i denna kombination som jag planerar. Mer om hanen får ni lite senare :-) och närmare framförallt ;-)
ja se där nu har jag bloggat igen :-P ha en bästaste dag och helg alla goa där ute :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad roligt, tumme upp till dig och Mimmi

2013-09-20 @ 09:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0