Vi lever och njuter av livet nu..

Tänk vad tiderna kan förändras :-) ena stunden kan man inte sova för att man tänker på alla problem och bekymmer som man kan ligga och tänka på fram och åter men aldrig någon återvändo.. Sen helt plötsligt när man låter sig känna igen, man törs tro på sig själv och faktiskt lära sig älska sig själv och framförallt låta sig älskas igen <3 Ja då sover man inte heller för då är det så tomt vid ens sida när man inte är i närheten av den andra sidan :-) ja aldrig blir det väl riktigt bra men jag lever och mår kanoners :-)
Det fanns en gång en kille som sa att Annica du kommer aldrig träffa din bonde som har det liv som du så gärna hade velat se dig i. och för den delen så är du född och uppväxt i betongen och en gång betong, alltid betong.. hmm ack så fel jag tyckte att han hade och tro mig när jag säger det att många gånger har jag misstrott min dröm också men jag har aldrig gett upp :-)
Sen en dag typ efter 40år, två valpkullar och två vackra tvillingtjejer så börjar jag nöja mig med mig själv och mitt liv :-) Jag tänker att nä det kanske inte är meningen att jag ska finna min drömprins som har sin gård där vi kan ha massa djur och dela kärleken i naturen och på bondgården. Kanske tom skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans <3
Då helt plötsligt så fanns han där, inte alltid så självklart att han var lätt att veta vad han ville! Men jag avvaktade och jag kände ibland att varje gång vi kom ett steg närmare så blev det något bakslag. Han har lärt mig att tänka på mig själv igen, att tänka på hur jag ser ut, att förstå och lära mig tycka om mig själv igen, den självkänslan som jag idag har byggt upp är en del av mig som jag har saknat, jag har alltid varit självständig och klarat mig själv, en stark själ och individ. . . Men henne förlorade jag vid några tillfällen, jag tillät mig själv att hamna i underläge mest för att orka med allting, det ända jag har kämpat för de senaste 6åren är mina änglar, mina älskade barn Felicia och Evelina <3 självklart så kommer dom alltid att ha en mamma som kämpar för dom och våran rätt tillsammans, men nu kommer dom dessutom att få den mamma dom förtjänar att se, en mamma som är stark och med viljekraft som inte så många egentligen vet att jag besitter. Självklart så vet några av mina vänner från förr vad jag pratar om och jag tror nog att de förmodligen bara skulle säga, äntligen är du tillbaka Annica Johansson
Så ja utan att säga varken bu eller bä om hur allting blev som det blev så kan jag ju säga som så att min ork och kraft höll på att svika mig, många gånger så kände jag styrkan kom åter igen och det är väl det som kallas mammans kraft, en mamma reser sig igen <3
Men som sagt nu har jag funnit <3 Min egen prins <3 personliga tränare (pt) <3 hälsocoatch <3 älskare <3 djurvårdare <3 kock <3 bagare <3 och ekonom <3
Vad mer behöver man?? jag må vara feminist men nog villl jag ha en stark karl att luta mig mot när det blåser motvindar :-) och det har jag nu. tack för ordet som kommer dirrekt från min trötta skalle som behöver sova nu :-) Sussa sött alla goa där ute och hoppas att ni alla som har en dröm tänker att ge aldrig upp, nöj dig inte med något som inte gör dig lycklig, låt aldrig någon behandla dig illa. Man ska alltid behandla andra som man själv vill bli behandlad!! glöm aldrig att det gäller även motparten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0