vaknade med feber kl 5 i morse :-(

Roligare kunde man startat dagen :-/ men men det fungerade det också med rätt mycket febernedsättande och tankarna på jobbet så gick det bra ändå :-)
Morgonen när jag vaknade fem i kallsvätt och frös som en ja jag vet inte vad :-( När tjejerna kom upp så hade jag sån tur var redan fått i mig en 1grammare, då jag ser att dom kommer och pratar med mig, men jag hör dom inte.. :-(
-mm svarar jag lite beskyddande. -MAMMA!! du lyssnar ju inte på vad vi säger. hmm nä dom hade rätt, dags att ta en tablett till och ytterligare en tröja för att känna att vi ska klara av morgonen..
Sagt var gjort så fick vi våran morgon att rulla på och tjejerna kommer glada i hågen till förskolan, dock saknar Evelina en mössa.. hmm jaja mamma åker hem och hämtar den ;-)
På jobbet så fick jag "blicken" och jag svara att japp har man vaknat med feberfrossa och ätit pills till frulle så får man se lite sliten ut :-) Jo då den köpte dom även om dom frågade istort sett varför jag inte var hemma?! Haha ironiskt va! nää Jag har nog aldrig på dom senaste 6åren varit hemma för att jag själv har varit sjuk, nä jag är inte oumbärlig men jag klarar iallafall inte av att hålla mig hemma så de så :-) mm att jag sedan har tagit på mig extrajobb både torsdag och Lördag känns väl mindre lockande just nu men vi får väl se om jag inte blir piggare tills dess :-)
Ganska mycket gnäll nu... mmm men ibland så känner jag att jag också behöver få gnälla lite... kram på er alla och hoppas ni alla får en finfin fortsatt vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0