Fy fabian vad vi är bra!!

Min vackra Birger av Mimmi är såååå himla duktig :-) idag så tränade vi utanför flogsta badet :-) med oss hade vi Linda och Camilla med sina härliga hundar Caxa och Ödda.
Birger har inte träffat någon av dem förrut och ändå gick han bra att ta ut ur bilen, ta en liten kissvända och sedan in på planen. Inte ett ljud!! 
Vi körde på med inkallningarna och dom går kanoners, iallafall för det mesta. sen kan man ju inte rå för att det finns ett dike typ överallt man hamnar om man springer förbi matte!! hmm jaja oftast kom han till mig och ibland blev det missöde, eller glada skutt i diken :-) Följa john körde vi vidare på med position placering. vilket också blev otroligt bra, han börjar verkligen få in att han ska sitta när jag stannar!! :-) platsliggning provade vi på också korta pass såklart, men han låg kvar och jag är jättenöjd :-) det känns som att djävulen som kom hem för 1,5månad sedan har förvandlats till en kille som faktiskt tycker det är kul och lönsamt att följa matte och han gillar det dessutom :-) Underbar känsla!! Mattes lilla kille i rosa, det finns potensial även här <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0