Framgångarna är många <3

Härliga hund <3 nu har Birger legat i hårdträning, koppelträning men framförallt möten med andra hundar! Jag bestämde mig för att köra skvallerträningen med honom då jag märkte att Mimmi blev osäker när jag försökte säga till Birger när han gjorde fel.. Så då får man ändra sig, gör om gör rätt.. Så jag började med skvaller träningen :-) och idag sitter han utan att ens resa ragg när den mötande hunden går förbi :-) idag gick vi tom fortfarande under gång förbi två hundar utan några fulheter!! japp det går åt mycket godis och engagemang men det känns så skönt när framgångarna blir fler än motgångarna :-) snart kan vi börja med lydnadsmomenten också :-) sååå härligt och vilken hund <3 Divatorpets Birger av Mimmi <3 han kommer att göra sitt MH den 22augusti tillsammans med förhoppningsvis fler divatorpare :-) ha en skön dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0