Den lilla rosa ska ut på lydnadskurs!

Lilla Birger går en intensiv träning till mötes :-) vi har kört så det knakar här i dagarna. med mig har det bara gått frammåt, vi kan nu gå förbi andra ekipage utan att se hans förvandling till den där transformers doggen som jag såg i början när han kom hem :-/ så det är ju mycket possitivt :-) Spåret har vi introducerat han på och det gick också över förväntan tycker jag :-) vi har ju en hel del att jobba på men han har helt klart ärvt mammas näsarbets intresseIdag så ska vi spåra igenSen i kväll så har jag "vågat" oss på en Lydnadskurs på klubben, får hoppas att det inte gått för fort fram, men jag tror nog att våran träning paralellt med Lydnaden blir nog kanoners :-) Vem vet, kanske vi kan hinna anmäla oss till en appell tävling redan denna säsongen :-) Ja uppföljning kommer här via Bloggen och facebook. På återseende :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0