Tänk vilka framsteg på bara några dagar <3

Idag har vi fått träna ordentligt med 4hundmöten!! och det gick över förväntan :-) jag avvaktade tills jag ser kroppsspråket förändras från bara nyfiket till förberedelse.. då tar jag in Birger och lägger Mimmi bredvid så jag kan konsentrera mig helhjärtat åt Birger. jag tar fram frollic och matar samtidigt som jag berömmer med rösten :-) vilka framsteg!! fantastiskt nöjd med liten kille <3
Inkallningsövningarna under promenaden går bättre och bättre och idag kunde Birger tom gå lös längre och det gick kalas bra :-) Vi gick längs med floden idag så hundarna plaskade lite vatten och sprang i det så lite extra motion blev det där också :-)
Japp framsteg ger mig mer morot och Birger börjar tom få lite musklatur och fettvävnad :-)
Är så glad för snabba resultat :-) Funderar nu på att anmäla Birger till sin först utställning i Piteå där även Bolt och Bambi (Lufsen) också kommer ställas :-) blir lite mer träning ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0