I dag så ser det ut som att Acke hittar sitt hem i Dalarna.

Idag så ringde en trevlig kvinna från Dalarna som var intresserad av sista hanvalpen Acke. Så som det ser ut nu så kommer även Acke till ett aktivt hem där han kommer få jobba. :-) Så nu är alla förhandsbokade igen ;-)

I dag så har Östen kommit ned med en hundkoja och lite staket så vi kan försöka påbörja bygget av en valphage.
Tjejerna har fått sitta i valplådan och hållit i varsin valp idag och det går jättebra. Stålta som attan såklart men tyckte det var mindre kul när dom blev tvungna att gå därifrån igen :-) Lite bilder kommer i bilddagboken Men självklart får ni ett smakprov här :-)




Kommentarer
Postat av: Annica & co

Hej igen min Osynlige vän!! tråkigt att du inte kan berätta VEM du är när du skriver i bloggen. roligare att veta vem man snackar med. Självklart så har jag inte satt vilken hund som ska vart ännu, namnen är tingade och sen får man se hur de utvecklas osv.. Om du undrar över någonting mer så är du välkommen att kontakta mig antingen per telefon eller via Mail men berätta vem du är, annars så kommer jag inte att svara på dina inlägg igen. Då kommer jag att ta bort dem! vänligen Annica

2011-05-02 @ 19:36:40
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0