hmm tråkigt det är med avundsjuka

Tycker det är ganska tråkigt att någon har så lite att göra så denna måste försöka irritera eller kritisera någonting denna absolut inte har någon aning om.. Efter som denna inte ens står för vad den skriver så kan jag ju inte se det som annat än avundsjuka!! Synd tycker jag om dig!! Men det gör ingenting jag tål att kritiseras, spanas på eller tom snackas om!! jag går inte sönder, däremot så skulle jag tycka att det vore roligare om man hade ett namn eller ansikte på denna som skriver utan signatur. men tyvärr så orkar jag inte diskutera med någon som inte ens kan skriva vem man pratar med ens när man ber om det!!
Så snälla du som är nyfiken eller vad du är, ring mig så kan vi prata, men försök inte smutskasta mig ett namn som du kommer få jobba hårt för att smutskasta. Det sorgliga är att det är i längden bara du som kommer må dåligt över det, inte jag. Så med detta så ser jag fram emot att alla komentarer ock så liknande signeras med ett namn annars tas de bort omedelbart.

vänligen Annica som faktiskt skriver vad jag vill i denna blogg!!
ha en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Håller med dig Annica kan bara handla om avundsjuka. Fegt att inte kunna skriva vem man är.

2011-05-03 @ 09:56:39
Postat av: Anette Björkman

Tänk att det ska vara så svårt för folk att kunna glädjas åt när det går bra för någon, nej då kommer den välkända Svenska avundsjukan in och i och med detta även en massa elakheter. Jag tycker att det är solklart att personen i fråga inte håller för att granskas och ifrågasättas för varför annars dölja sig bakom en anonymitet? Du är värdefull som person/uppfödare Annica kom ihåg det! Kramar från Anette & Michaim's Kennel =)

2011-05-03 @ 19:43:42
URL: http://michaimskennel.se
Postat av: Annica & co

Tack söta ni för era ord! det värmer verkligen <3

2011-05-03 @ 22:20:02
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0