hmm någon som skämtar med mig??

i går kväll så slogs TVn av vilket inte var så kul då fotbollen skulle börja om en kvart!! hmm sabbotage?? sen vaknar jag kl 5 och märker att strömmen är avslagen!! ja en kontakt fungerar och det är stickkontakterna i vardagsrummet! sen är det avstängt. hmm någon som med mig skämtar eller ?? jaja tur att en kontakt fungerar så man kan plugga och koka kaffa, ja och facebooka såklart :-)
Idag så är det lördag!! hoppas strömmen kommer åter så det inte blir så tyst och dött här inne. men ganska lugnt och skönt på samma gång. Nä det är inte så bra att jag är vaken redan eftersom jag ska jobba ikväll på parken. det är Great Hansons som spelar och då brukar det bli drag! :-) så det ska bli kul. ha de sött så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0