En av tikarna :-)

mms_img34601 (MMS)

En av tikarna :-) Godmorgon alla! nu var det en stund sen som jag skrev här på bloggen, hmm tidsbrist?! Nu är det iallafall endast två och en halv vecka kvar tills skolan slutar. sorgliga känslor blandade med skönt att det är över känslor kan jag ju säga. Men det är ju inte slut ännu heller, nä nä.. till hösten eller faktiskt redan i början av augusti så börjar min hundsjukvårdsutbildning och kort därefter så börjar jag en kurs Biologi på distans och sen har vi ju hundterapeth utbildningen som också startar nu i höst :-) Men innan dess så är det sommar jobb som står på listan, ska på släktträff och försöka hinna med lite djurparker också såklart!! ;-) Ja men vad vore väl livet utan lite framförhållning va :-) Valparna mår finfint och växer och frodas, det är så roligt att följa dom dag för dag. Tre valpar är som attan att kräla sig ut ur valplådan så nu måste jag skaffa mig ett bord som jag kan göra ordning så Mimmi kommer undan sugpropparna som jagar henne hela tiden. Kanske är det så att vi får fin besök av pappa Boss och familjen om ca två veckor, det skulle vara kul att få fota ett familjekort till valpköparna och även till mig såklart. Min första underbara kull i Divatorpets regi, tro att jag har längtat efter detta <3 Igår så var jag på Gröntkort utbildningen igen, alltid lika trevligt att träffa folk :-) nä nu ska jag väl försöka plugga lite innan mina änglar vaknar också. ha en toppen dag så hörs vi :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0