åh så nöjd jag känner mig i helgen..

Pigga och elerta är valparna och jag har nu börjat ge dom fast föda. Jag har dessutom gjort ett litet experiment genom att jag använder klickern när dom äter. Idag så klickade jag ungefär var 15de sekund så får man utöka sedan och tillslut bara klicka när jag ställer ned maten :-) Ja inklickade valpar är planen att ha vid leverans ;-)


En idag lila tik som väger 1800g


Vägde och fotade bebbarna idag igen och dom är nu tre veckor och fem dagar :-) Det var lite svårare att fota vissa då dom inte alls tyckte att det var någe roligt att stå still och hålla på när man kan springa runt och skojja istället ;-) för att se de andra valparna och fler kort så titta på http://dayviews.com/#!/hundannica/2011/5/15// eller på Galleri via hemsidan www.divatorpets.se


Ha nu en fortsatt trevlig söndag så hörs vi nästa gång, nu ska jag plugga lite också ;-)


Kommentarer
Postat av: Anette Björkman

Hej Annica!

Vad fina valparna är,tack för ditt mail och bilder.

Kram Anette & Michaim's Kennel

2011-05-22 @ 08:59:06
URL: http://www.michaimskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0