visst är det skönt att man kan få folk att reagera?!

Tänk att vissa har så lite att göra så dom måste fundera ut vad andra gör! och hur dom tänker eller varför inte vad dom inte gör eller har gjort :-) Jag tycker om att vara i centrum absolut!! men jag ser ju gärna att folk som undrar över något kommer till mig och frågar istället för att fråga runt som dessutom blir ett ryckte efter ett tag!
Jag försöker alltid vara ärlig, tro gott om folk och då förväntar jag mig detsamma! är det så fel? hmm jaja jag lär väl få stå i centrum i skymundan tills DU kliver fram och visar dig. ;-) jag är inte farlig, elak eller dum.. så kom fram så bjuder jag på kaffet! :-)

Annars så torkar jag morgonspya idag, hmm vaknade av hurklande i hundrummet.. men ingen av dem ville ge sig till känna då jag torkade upp det heller. Jaja sånt e livet! Mimmi är väldigt lugn och stabil just nu, inte lika matglad som vanligt men äter iallafall, kvällen känns hon mer allert än på morgonen.. ute är hon sig själv och springer och försöker hänga i Tages halskrage ;-)

Nä nu är det dags för skolan igen ;-) ha de sött!

Kommentarer
Postat av: Jill

mums på spyor...snart e det massa skit med..hahaha

2011-03-08 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0