Tisdag kväll/natt

Nu har jag sökt in på tio olika utbildningar som jag skulle kunna tänka mig att gå, ja förrutom de hundutbildningar som jag tidigare sökt också ;-) så nu håller jag tummarna! Hoppas jag kommer in på någon iallafall annars blir jag nog ganska ställd och nollad på vad jag ska göra nästa termin.. Snart är det dags för högskoleprovet också, haha få se om det hjälper eller skälper men men thats life :-)

Idag så har jag varit i skolan och tjejerna på dagis :-) efter skolan så åkte jag med Linda till härnösand för blodprovet på Caxa (rabiessprutan) Efter detta så hämtade jag tjejerna och dirrekt hem för middag. Klockan 17.15 så var vi på församlingsgården på barnkören (lek och sång) Det vart genast uppskattat, Evelina hängde på dirrekt medans Felicia var lite mer tillbaka dragen. Sen när vi skulle gå hem så grät Evelina högljutt. hon ville fortsätta :-)

Igår så var vi ju i Sollefteå och träffade släkt och vänner.. Vi fick hem våran nya draglina så jag kan köra båda hundarna samtidigt :-) och en nacklina dårå. Sen träffade jag Camilla som också passade på att kolla på Mimmi, hon pekade och berättade hur hon brukar se på tikarna om dom är dräktiga, så nu tror vi både jag och Camilla att det faktiskt finns små liv i denna magen :-)
När hon sitter framför mig (ipo) så syns det tydligt att revbenen nästan står ut! :-) så roligt så nu har jag förhoppningar igen. :-)

Nä nu så är det dags för slafen tror jag bestämt :-) suss så sött.. dröm vackert osv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan aldrig läsa för mycket! Har du inte gått uppfödarutbildningen? Om inte, införskaffa böckerna och läs, så

att du kan göra det bästa för din tik och hennes kommande valpar! Och framför allt utsätt inte din tik för onödig stress under hennes dräktighet.

2011-03-17 @ 07:15:06
Postat av: Annica Johansson

Skriv gärna vem du är när du skriver, så jag vet vem jag pratar med :-)

Tack för ditt råd iallafall och jo då jag har gått uppfödarutbildningen :-)

2011-03-17 @ 07:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0