Tänk om man kunde läsa tankar..

Man kan undra hur människan är funderad ibland, om man kan göra om samma misstag om och om igen. Hur fungerar man när man låter sig bli utnyttjad om och om igen? Är det vettigt att en människa ska få såra en annan människa om och om igen?  Hur kommer det sig att man låter sig bli sårad om och om igen? Hur kan en människa tänka så enkom på sig själv så andra kommer i kläm? Hur kan man låta bli att ta sitt ansvar för egna handlingar? Lite frågor kring livet..
Hej hopp! igår så var jag på bio i härnösand, och såg 3D! kanon kul och nu ska vi även beställa/ansöka detta till Kramfors BIO. Tror det kunde bli ett lyft för kramforsbio och det är ju NU när det är nytt som vi ska vara med. Även i samma veva så kommer det att bli digetalt, vilket kommer att göra det lättare att få hem de filmer som vi vill ha. Härligt med framsteg!
Hundarna mår fint och jag har börjat kolla lite efter ett hundsläp! funderar nämligen på att byta bil i sommar och då funderar jag på att även köpa ett hundsläp så dom kan åka säkert och då slipper jag dessutom massa hundhår i bilen :-) Men dom ligger fortfarande på stooora pengalappen så vi får nog vänta lite och se om det blir några valpisar också :-) Men OM jag köper en så skulle jag ju gärna få någon att lacka den med en snygg vh på eller kanske båda mina och en valpis! ;-) jo då är inspererad av en utländs uppfödare som jag sett bilden på facebook! med det vore ju kanon coolt! :-)

Nä nu tillbaka till morgonfikat! sen iväg till dagis och skolan! ;-) Ha en bra dag!
Jag vill ha sommar nu ja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0