Söndag hela dagen


Tjena mors! nu är jag här fram å åter igen. Mimmi mår kass vissa dagar, stackarn spyr och mår allmänt piss vissa dagar men andra dagar så är hon iallafall piggare :-) Femte veckan gick hon in i igår så nu är halva vägen gången :-) nionde veckan är påskveckan och då är det dags för småttingarna att komma fram :-)
Nä jag har inte gjort något ultra ljud och inte har jag planer för det heller. Jag har hört vissa tikar som har kastat sina foster efter den behandlingen och jodå jag förstår att det är långt ifrån alla! men jag känner att allting som har en risk och jag kan undvika den så kommer jag att göra det ;-)
Tror nog de kommer när det är klart ändå :-) och det är ju bara 63dygn!! hallåå..

Skolan går också bra, har ju ansökt högskolor nu och det blev 13 utbildningar, allt från data till Naturvetare! så vi få se vart jag hamnar ;-)
nä nu har jag uppdaterat så nu kan jag gå och göra mat :-) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0