Nu är vi i Strängnäs!

Jag, Felicia, Evelina och Mimmi är hos mamma och hälsar på. I dag så ska jag till Lotta i Västerås och få lite manikyr och förmodligen lite plockande med ögonbryn och klippning kanske :-) fast nu var det ju inte så länge sen jag var ned heller :-) så vi får väl se vad det blir.
I morgon så kommer bussen och hämtar mig här i strängnäs vid två tror jag det var eller nåt och så lämnar den av mig på samma ställe på söndag! Ska bli riktigt roligt att fara iväg nu och bara ha kul! utan bekymmer och funderingar.. bara glada människor som ska ha roligt och fira bästa Lotta Berg som fyller 40år!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Nu vill vi se lite bilder på mamman, för jag antar att de börjat hända saker med henne`??

:) Kramar från norr och "pappa boss"

2011-03-22 @ 08:28:46
URL: http://www.whiteicewolfs.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0