Ja då var det måndag igen och Evelina mår bättre :-)

Idag så blir det Sollefteå och påhälsning av Pappa, Morfar, Helena, plastmormor osså resten av gänget!
förhoppningsvis så kommer jag få min draglina också, åh så spännande.. Jag har ju anmält mig till barmarkslägret så det ska bli såå kul att prova på! det finns ju i tävlingsform det med ;-)

Igår så hade Mimmi en illamående dag igen, jag tror hon gick och spydde typ fyra gånger.. stackarn så såg hon så ynklig ut :-( Men idag så verkar det bra igen :-) få se om man kan få till ett lydnadspass också :-)
Nä nu iväg! kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra Andersson

Yihoo, drag är svinkul, speciellt med cykel!! Bizzie är alldeles tokig i det!!..



Spytt, ja då är det nog en dräktighet vi fått till!! :D

2011-03-14 @ 16:07:04
URL: http://www.whiteicewolfs.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0