i dag är jag djup

Grattis till Sarí som fyllde 19+20 igår, jätte trevligt och som alltid kanongod tårta.


Livet är väl bra lustigt, man kan vara och fara illa hela sin uppväxt till mogen ålder och dååå så finner man sin rätta!!
 Nä det är inte så va=)
Har iallafall väldigt svårt att tro detta. Om nu en man säger att han älskar en kvinna så förväntar jag mig att han menar det, är det för mycket begärt?

Jag är så le på att finna gång på gång misstag som H har gjort, H sa att han älskade mig, men då undrar jag såklart att OM han nu älskar mig så vill jag inte veta vad han göra mot sina fiender.


Det är så trist att gång på gång bli påminnd om hur jag tog tag i detta ;.) varje steg jag tar och varje steg i utbildningen är ett steg i rätt riktninga ;-) som det inte behövde en prövning på de hundar som är kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0