I morgon så är det äntligen dags!!

Skolan i morgon igen!! yes!! åh så glad jag är, tyvärr så har hostan min kommit tillbaka och jag är inte alls i något bra konditionsmässigt.. Men jag är så pass att jag äntligen kan ta mig till Skolan!! åh vad kul det ska bli att träffa alla vännerna igen!

Mindre kul var uppslutningen på mitt första demo idag :-( Inga kom alls, ingen hörde av sig heller förrän efteråt..
jaja det är bara att ta nya tag och komma igen. Jag älskar ju mina produkter så självklart så måste jag ju också få berätta och låta andra smaka dessa underbara produkter. Nytt har ju även blivit på hemsidan, under länkar och mitt arbete!! där kan du läsa om mina underbara produkter. 
Idag så har jag för första gången låtit Tage och Mimmi springa fritt tillsammans, åh det var som att släppa kalvar på grönbete.. haha så kul att se snömonstren i djupsnön. Mindre kul var att ja hmm vi gick liksom på skoterspåret vilket jag trodde var hårt!! ach och tji vad jag bedrog mig!! rätt som det var så försvann mitt ben ända upp till ljumsken!! skit vad snö vi har egentligen, ja hade inte mitt underliv stoppat så hade jag förmodligen åkt ännu längre ned. Haha gissa om hundarna tyckte det var roligt..
jaja inge mer om det nu, här kommer en bild efter dagens "härliga" promenad! ;-)
en snöpromenad utan dess like! ingen höjdare att gå i djupsnö när man knabbt orkar gå normalt pga föredetta lunginflammationen! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0