åh vilken beslutsångest...

Vart ska jag söka, vad ska jag söka och vad vill jag bli när jag blir stor??

Mimmi har blivit väldigt vuxen sedan sitt besök i Gällevare. Åtminstånde så tycker hon att Tage är en bus unge som inte vill lämna henne ifred. Hon har aldrig visat någe så elaka miner och läten till Tage någonsin!! hmm undrar om det kan vara behandlingen hon varit med om eller??
Annars så är allting som vanligt här hemma, vi börjar bli friska nu alla tre. Jag har ju legat först i två veckor med Bihålsinflammation och sen lunginflammation och sedan så blev tjejerna dåliga och har legat en vecka. Men nu så börjar de bli piggare också.

Kommentarer
Postat av: Petra Andersson

Du, de är helt i sin ordning!

De brukar bli väldigt sura, speciellt mot hanar...

2011-02-27 @ 12:49:29
URL: http://www.whiteicewolfs.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0