Mimmi och gänget <3 4dygn gamla :-D

mms_img35835 (MMS)

Mimmi och gänget <3 4dygn gamla :-D Helt kanon då det verkar som att jag förmodligen redan har alla valparna bokade! Helt sjukt att jag har fått så många aktiva personer som är ute efter just en Vitherde som vill arbeta!! ja det är ju helt mirakel, och jag hoppas verkligen att allting går som planerat! som det ser ut nu så hamnar två hannar i Stockholm, en i Motala och en i Skelefteå. En tik hamnar i Halmstad och en här hemma, sen är det lite "funderingar" på vart den tredje tiken kommer hamna MEN hon är förmodligen såld hon också.. wow vilken uppslutning.. Åh det kommer bli så roligt att följa alla valparna och se hur de utvecklas i sina nya aktiva och nya situationer. Samt att det ska bli så roligt att få lära känna dessa människor som jag har valt ut som mina valpköpare.. ja vad kan jag säga, livet leker ännu så länge <3


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sååååå roligt att det går så bra...=)

2011-04-24 @ 08:54:54
URL: http://gittzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0