Med stora kramen så välkomnar vi Divatorpets första kull till världen!!

Japp idag så hände det Divatorpets och Mimmis första kull kom till världen. Den första hanen kom redan kl 9 på morgonen sen var den sista valpen ute som var en tik kl 13,10
Totalt kom det fyra hanar och tre tikar, alla friska och krya och även Mimmi som jobbade helt själv med valparna, jag hjälpte första valpen att få hål på hinnan runt munnen men annars så skötte Mimmi allting själv. :-) Otroligt duktig måste jag säga och valparna fick ytterst minimal hjälp till rätt plats också. Jag är helt slut och det är förmodligen Mimmi också ;-) Men nu är det tyst och lugnt i valplådan också så nu hinner jag uppdatera lite här och ska lägga ut bilder på bilddagboken också. Men här kommer ett smakprov ;-)

Kommentarer
Postat av: Anette Björkman

Jättestort Grattis till dom små underverken, och givetvis till duktiga "mamma" Mimmi och hennes " matte". Mvh Anette & Michaim's Kennel :)

2011-04-20 @ 00:03:54
URL: http://michaimskennel.se
Postat av: divatorpets Annica

Tack för alla fina ord! :-D

2011-04-20 @ 22:25:02
URL: http://www.divatorpets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0