Åh sån lycka jag känner nu var det länge sen jag kände!!

Jag kom med!!! Så nu i höst så börjar jag min hundsjukvårdskurs som ligger på två år, samt självklart Hundterapeut utbildningen som jag självklart också kommer att läsa :-)
Att få sådanna brev om att jag faktiskt kommit med är en helt sjuk känsla som är svår att beskriva :-) Men jag kan inte mer än känna den lycka som jag ja iallafall var länge sen jag kände..
Det känns som att man får svar nu på det slit man har gjort och kommit igenom om du förstår hur jag menar :-) En helt klart GRYM känsla!! :-)
I kväll så ska jag fira det med hemgjord pizza och öl och säkert ett glas rött eller två!! ;-)

Mimmi mår fint och är pigg och med på det hon får vara med på :-) hon är en tjockis utan dess like men det är ju inte att man lider med henne heller. Men hon är glad, possitiv och livlig så hon har ett allmäntillstånd utan dess like :-) och det är ju bra för det berättar ju att hon mår fint trotts sin tunga börda..
Åh jag hoppas verkligen att allting går bra och att alla ni som har hört av sig om intresse ska få era prinsar och prinsessor. jag är så sugen på att följa upp och se hur individerna anpassar sig och formas till. Ska bli så intressant, hmm undrar om inte det där kan klassas arbetsskada? haha
Men det ska bli så roligt och intressant att se vilka individer som kommer fram. Jag hoppas att alla får komma till aktiva hem och får jobba med sin underbara mentalitet som jag tror att dom kommer att få.

Pappa Boss står ju absolut för den vackra utstyrselsen han har ju massor med skönhet, samt att han är jätte trevlig och stabil hund. Mamma Mimmi ja henne har ni ju redan hört massor om men here we go again. Hon är en helt klart grym hund, älskar livet och människor. Man behöver inte göra så mycket för att få igång hennes motorik! Mycket lättlärd både i lydnad och i Spår. Hennes framgångar ser jag fram emot att ta nu när valpningen är över och vi kan träna ordentligt :-)

Nä nu kommer en kompis som jag hjälper med lite "hund"problem .. ha en suuuperduper helg alla!! kramen från en superlycklig tjej!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0