Ok lite segt på den här sidan nu igen..

Men vad har hänt då? jo vi har väl inte gjort så mycket egentligen på senaste tiden. i helgen som var hade vi ett MH som gick kanonbra, förrutom att haren pajjade så jag fick springa för sju hundar. och femte hjulet ville inte vara med heller.. men tillslut så ordnade det sig igen. tur att man har mänsklig kraft när teknologin kronglar!!
I helgen så är det dags för kloning igen.. hmm först så tävlar jag och Tage lördag i Ragunda, sen så har vi MT i härnösand där Mimmi ska delta på söndags morgon, sen har vi Lydnadstävling i Kramfors på Söndagen också så vi får se om vi hinner till den Tage och jag..
Jag har även lämnat ut lite trådar på om det finns någon som är intresserad att ta Tage på foder, kravet är att han får fortsätta träna och tävlas med och att jag har egen avelsrätt på han.
Grejjen är den att jag vill ju satsa på aveln och Tage är sååå hanhundig nu förtiden så han åt ingenting på 14dagar sist när Mimmi löpte, sen ylade och gnällde han konstant i 14dagar också. Så jag tycker synd om honom och sen står jag ju inför det här med Avel = Tikar
Så jag letar efter en som vill ha Tage som sin egen, tävlar och tränar han, älskar han och håller han i trimm för att (ev. om jag finner en tik som jag vill använda han på) Sedan gå in i aveln.
Är du den jag söker eller vet du någon som är så hör av dig och berätta att du finns..
0733-64 95 36 [email protected]

Ha en skön kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0