Nytt IPO läger på gång..

Japp nu har jag anmält oss till IPO i Sollefteå igen. Ska nu prova Mimmi också för att se HUR hon reagerar. Spännande ska det bli, men Tage ska få följa med han också såklart och kanske att man hinner träna lite med båda.. ;-)


Lite nostalgi sen i somras då vi hade IPO lägret!

Kul är det också att redan nu så har jag bokad valp!! OJ så snabbt det gick och det känns ju såklart jättekul. Jag ser verkligen fram emot att få träffa både Tarja och Yukon, de som har träffat Yukon säger att han är jättetrevlig och stabil i mentaliteten också och det är ju det som jag känner är bland det viktigaste i min avel. Ja självklart att de får vara friska också ;-) Sen att han tydligen var kritvit också gör ju saken bara ännu roligare. hmm undrar hur svårt på en skala och lämna ifrån mig valparna.. Ja om det överhuvudtaget kommer några valpar hehe man vet ju inte det heller juh.

Denna vecka så har vi höstlov och det började vi fira med magsjuka.. Evelinas lilla mage kunde få ur sig så mycket är ju nästan imponerande.. Att hon har ont kan man ju också förstå. Men magen har lugnat ned sig nu och båda tjejerna ligger och sjunger till djungelbokens låtar. haha vilken nattmusik va. men det är faktiskt en sagobok på cd som dom fick från Linda när de fyllde år sist.

I morgon så blir jag hemma också med tjejerna, hmm funderar på om man ska försöka fara till Sundsvall eller nåt kankse.. roligare än att sitta hemma iallafall men vi får se hur de mår i morgon. Onsdag så ska vi till morfar och Helena i sollefteå och hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0