Men huuuuga vilka kanonhundar jag har!!

Jättestålt är jag över både Mimmis och Tages träningspass idag. Mimmi jobbade jag position med och både i koppel och sedan kom jag på att det var bara ivägen så vi kopplade lös. Jättefint arbete gör hon och matte är jättenöjd, vilka framgångar på bara någon gång.. sen gjorde vi inkallning med sittande framför, sen kallade jag in fot och försökte få henne att gå runt vid kommandot fot. Lite ovant kan jag ju säga när man har kört vänster kroken så länge.. men men ska man så ska man.. läggande under gång tränade vi också och det fungerar också sisådär såklart!!
Vi är ju inte klara ännu men om några gånger så ska vi nog blir tävlingsklara med Mimmi också :-)
Tage körde jag igenom tvåans lydnadsprogram och framförgående... känns riktigt bra så man kanske skulle försöka sig på en tävling till i år.. hmm få kolla tävlingskallendern om det finns några tävlingar kvar.
Nä nu ska jag fortsätta med lite plock här hemma för att sen fara till Bion för jobbkväll igen. kram på alla


En nostalgi bild som togs för två år sen!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha fel av mig!! detta är när vi var och tittade på Texas så den här bilden är väl 4år dårå! :-)

2010-11-07 @ 19:19:25
Postat av: ÅSA



aaw söt ^^

2010-11-24 @ 09:34:14
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0