Jaha nu har vi tränat igen

Idag så tränade vi först linförighet, lite seg i början och sättandet var lite slött idag.. men efter lite uppiggning så fungerade det igen!
Platsliggningen blev 5min idag och det fungerade med rådjur i skogen och hästar som stod och blängde. så jag är helnöjd.
Lite mer linföighet och det blev bra.
Sedan ett framförgående utan att klaga på. snabbt ut i koplets längd och sedan drar vi matte genom planen, matte säger stanna och Tage vänder sig mot mig och undrar när belöningen kommer... ja vi får jobba på att inte vända upp mot matte..
Jag körde även rutan och det fungerade (självklart inte helt klar) men fungerade bra ändå..
Sedan övade vi på krypet också, men där är det låååångt kvar..
Jaja huvudsaken är att vi är klara till tävlingen om en månad och det känns som vi är det!! så tar vi de andra momenten när det kommer.. hihi
kram på alla


Tage och Jag på Lydnadslägret i Timrå 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0