hihi ja vad kan man säga..

Idag så är jag så där nöjd igen!!
platsliggning 5min med främmande människa som gick emellan oss
linförighet klockrent
framförgående så springer han 50m utan att tveka, och jag i släptåg
inkallningen gick super
läggande kanon
ställande strålande, han flyttade en tass sedan komandot.
apportering ! jo ettans kanon, appellen blir de lek med apporten (måste jobba hårt med det)
en platsliggning med min rygg vänd emot och pratar med Linda! kalasbra, något pip men sedan helt tyst.

Nu väntar jag bara på att klubbens bana kan bli isfri så man kan använda hopphindret också!!

sen provade jag kryp bakåt och det gick inte lika bra idag då han vill bli som en skruv istället för att backa..
försökte sätta han framför (ipo) och mata med godis, nä han trivs vid min sida! så det måste vi också jobba på..

Allatiders träning idag igen och jag kan inte mer än applodera åt min Mirakel Tage!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0