Yes!! Där satt den!!

Platsliggning 10p
Tandvisning 8p
Linförighet 7,5p
Läggande 9p
Inkallnande 9,5p
Ställande 8p
Apportering 7p
Hopp över hinder 7p
Helhetsintryck 9p
summan idag blev 168,5p
Första pris och en andra placering av 11ekipage!!

Och slutsatsen dårå.. jo skam den som ger sig!! Linförigheten gick sämre än dom andra dagarna MEN å andra sidan så var vi rätt möra båda två efter tredagars tävlande.
Ställandet fick han för några steg igen
Apporteringen ja jag slog ned den och hoppades på att inte Tage skulle hinna ta den innan jag fått ned den.
Hopp över hinder. ja han slog i och sen hoppade han in i mig!! hehe

Ja vad kan jag säga mer än att japp äntligen så gjorde vi det igen!! kram på alla..




Och Tack till Anna som passade mina barn idag så jag hade möjlighet att fara utan dom. Du är guld värld!!


Kommentarer
Postat av: Roger

Härligt! Grattis!

2010-06-07 @ 10:12:49
URL: http://vh.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0