jo då jag har tränat men inte uppdaterat så bra..

träningen går vidare och vi försöker träna in både BH provet och lkl 2. Jag tycker allting går som en klocka. Sättande under gång är lite svårare att utför och jag vet inte riktigt hur mycket jag törs köra in det heller för att inte förstöra fria följet! men men vi jobbar på och ipo lägret börjar närma sig.
Spåret försöker vi jobba på också, försöka ta bort denna förväntan på han. har börjat med godisspår och fått ned farten lite mer, meen lång väg kvar känns det som.
Mimmi då? jo då hon fick resultatet av skk att hon har fria höfter så nu ska vi jobba på med henne också så jag kan få meritera henne. ;-)
ha en skön kväll tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Roger

Grattis till de justa höfterna!

2010-06-15 @ 22:09:22
URL: http://www.vh.dinstidio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0