ja då har man tagit tjuren vid horna..

idag så har jag utmanat min onda kropp med lite lydnads träning!! Jag mår iallafall bra av det även om inte min kropp alltid hänger med. Men idag så har jag ännu en gång blivit mycket nöjd med min ponke..

Linförighet mvg
läggande mvg
ställande vg
platsliggning MVG
apportering vg

Ja vad säger man om det då förrutom att jag är väldigt nöjd.. Nä då jag har inte vart och tävlat ikväll men för att ändra lite på kriterierna så gjorde jag en ny belönings poäng?! ja nä jag vet inte ens vad jag skriver själv och nä jag är inte full.. Men lite verktabletter gör väl sitt i samband med trötthet.
summan av kardemumman är iallafall att jag är mycket nöjd med dagens träning. I morgon så far vi till Njurunda för ett tredje första pris i lkl1!!
håll tummen men säg ingenting .. kram och sov gott när ni väl somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0