ååååååhhhhhhhh vad billig min hund är nu!!!

Platsliggning 0
Tandvisning 9
Linförighet 9
Läggande 9
Inkallning 10
Ställande 7,5
Apportering 0
Hopp över hinder 9
Helhet 8
summa 141,5p

åsså förklaring/beklagande!!
Platsliggningen låg han istort sett hela platsliggningen, han satte sig en gång men lade sig ganska på en gång igen. Sen låg han och nosade och kröp lite och så tittade han på mig, (och matte låter honom hålla på) vad skulle jag göra då..:-( Hur som helst så låg han när tiden var ute!! och när vi går tillbaka så kommer Tage gladligen emot mig !!!!! åhhhh vad jag kände mig elak då!!! ville inte något annat än att få ta ta i han och lyfta tillbaka han!! MEN det får man ju inte göra juh... så jag tog emot han med ett fotkommando. Gick tillbaka till platsen där han skulle ligga och sedan fick han lägga sig igen innan jag satte upp han... jaja vet inte om han lärde sig mer idag än i går men i morgon såååååååå......... Då kommer han att ligga och vi får vårat andra första pris!!!!
Apporteringen påstod dom att det såg ut som att jag stoppade in apporten!!! ååååååååååååååhhhhhhhh så less jag blir på det också... men men i morgon så ska jag hålla den längre ifrån och han får ta den i vilket som!!! skit samma!!
i morgon är en ny dag och då kommer han ligga och jag slutar flumma med apporten!!!!

Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0