Första ipo dagen är gjord i går

Och vi hade en kanondag. på förmiddagen så kollade instruktörerna var vi ligger i lydnaden. Tage och jag fick såklart kritik om ingången och sen lite tips hur jag ska göra för att han ska vara aktiv i längre perioder under fria följet.
Lunch åt vi på pizzerian önox eller något sådant som låg i närheten.
Eftermiddagen kör vi Skydds arbetet och jag fick bra kritik. Tage startade snabbt och han har fullt och fast bett!! Tage tyckte den här leken var kanon kul så när han var klar och fick gå till bilen så satte han igång skallarbete !! hmm inte allt så kul men han tystnade efter ett tag när han förstod att det var över. :-)
En kanon dag och jag ser fram emot en till..


då inte jag hade någon fotograf med mig på ipolägret så fick ja nöja mig med andra vackra hundar.. :-) Här har vi Bolt in action
Här har vi hollendaren Bolt in action


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0