sjukstuga här

Östen ligger sen i lördags i magsmärtor hmm stackars älsklingen min. Evelina hade feber i går men verkar bättre redan idag så vi får se hur em ser ut.
Men glatt är att jag har anmält mig och Tage till IPO lägret som äger rum i sollefteå mellan den 12juli tom den 17juli.. sen på söndagen den 18 juli så är det en skydds/ipo tävling i samband med lägret!! kanske om man har mål att man kan debutera redan då?!? ja vi får väl se, nu ska jag få låna bok av Linda om skyddsarbetet så kanske man får lite mer inblick i det hela innan kursen.
Vi har anmält oss även till utställningen i Matfors den 27februari och där kommer jag att visa både Mimmi och Tage. Debut för utställning!! så får vi se om även dommaren ser skönheternas innsida hihi.. nä jag hoppas bara på en tvåa iallafall. nä fel ordval jag hoppas såklart på en etta på båda men nöjer mig med en tvåa..
Annars så rullar livet på som vanligt, idag så vaknade vi med -27 grader och kylan verkar inte vilja ge med sig heller... vargavintern är här igen..
nä nu ska jag försöka göra någonting nyttigt också. ha en jättefin dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0