Ja då är man här igen

Vissa gånger så går det ett tag mellan gångerna men jag har ju både bilddagboken och facebook som uppdateras nästan dagligen!
Vad som är nytt sen sist är att jag har börjat simma!! och så äter jag sallad till lunch och har hållit på i två veckor, tre i morgon!! ja och det fungerar, vågen visar att jag går ned ett kg i veckan så snart så är jag i kavajerna igen!!
Sen kan ni nu börja kalla mig för reportern!! hihi jag har nämligen börjat jobba som reporter för tidningen Nrespons och är alldeles ny så jag har inte hunnit prova ännu så jag kan svara för hur det går. men jag har områdett kramfors och sollefteå! så nog ska jag få det att rulla alltid!!

Har nu bokat upp kramfors folketspark den 4mars då jag och Ingalill från enjo kommer att hålla till där mellan 19-21 så om du är intresserad av vad vi ska hitta på så är du välkommen!! men tala om vilka som kommer så jag har fika åt er.. Jo sa jag att det blir en hemlig gåva för den som tar med en vän??

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva just nu men i kväll så är det simning igen!! gogogogo

Kommentarer
Postat av: Linda och Strax

Hej Annica! Du har blivit utmanad på min blogg! Gå in så får du se! :-)

2010-02-16 @ 23:34:43
URL: http://dovreflocken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0