Åsså är den första Appelltävlingen bokad!!

Igår så fick jag en utmaning av Roger och Loka att komma till Strängnäs och tävla appelltävlingen den 24april!! Så på den vägen vart det!! idag är jag anmäld och betalningen likaså.. så nu är det bara till att sätta igång att träna igen!! hmm vänta lite!! -25grader idag!!! hmm inte någon träning idag heller...
Får hoppas på snabba väder förändringar så man får lite spårmarker också... hmm
jaja får hoppas att inte det smälter snabbare i Stränkan än i Kramfors! nu håller vi hårt i tummen!! hihi Ska bli kul att fara och tävla i Strängnäs, få se om man fortfarande känner någon på den klubben. ;-) menmen skönt med en minisemester iallafall..
På lördag är det utställnings dags. Tage ska ställas. egentligen så skulle jag även ha Mimmi med men hon har gått på medicin och karensen hindrar oss från detta.. Så det blir bara Tage och jag! så håll tummen hårt för att det går bra också.. kram på alla som läser här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0