Yes!! PM från Strängnäs BK har kommit!! nu är det bara att köra på!!

vill börja med att be till han där ovan!! -Snälla du gör så att det vita försvinner så jag åtminståde får prova spårmarken innan jag kommer in i appelltävlingen!!! liiiiite grönt kan ju vara bra.. ;-) annars så känns det som om jag kommer ha en väldigt het herre på spåret!! hmm jaja det får gå som det går!! Hoppas loka lingon och Roger också är anmälda och kom med!! ;-)

Men men nu är det dags att hårdträna på apportering och framförgåendet!! så jag ska försöka mig ut här utanför sen måste jag ha ett hopphinder också!! så jag kan öva hopp över hinder också. hmm iallafall sättandet på andra sidan hindret!! inga problem att hoppa ut och inte in heller MEN det där sättandet på andra sidan hindret kan bli ett problem.. men men får hoppas på mindre in på klubben på onsdag så man får fram hindret och kan träna hoppet!! och sen ska vi fortsätta platsliggningen också så den sitter stenhårt!!
Ja ni ser nu när jag vet att jag ska tävla så kommer tävlingsnerverna sig påminda!!

annat som jag gjort idag är att Aina ringde från härnösand och ville ha ett samarbete med oss på kramfors Bk. Träningstävlingar som är bokade är på härnösand den 26april och den 3maj!!

Nä nu ska jag försöka på med paltorna och ut med djuren!! träning träning träning!! Nu ska vi ha uppflyttningarna både från Lydnaden den 17april och sedan Appellen den 24april!! Here we gooo!!

Kommentarer
Postat av: Roger o Loka Lingon

Jodå vi är med. Vi var lite sena bara, var ju tvugna att få klart MH´t först.

2010-04-11 @ 20:25:16
URL: http://www.vh.dinstudio.se
Postat av: Jill

Tage är väl i chock tillstånd..ena dagen kallt o snö, och nästa dag vår..hehe..

Lycka till på apellen och lydnaden..håller tummarna för er båda :)

2010-04-12 @ 05:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0