Äntligen är allt klart inför söndagen

Ny stamtavla och sedan till Nyland för att intyga att Mimmi är vaccinerad!! sååå nice tycker jag så nu kan jag släppa det iallafall och åka för att visa upp den finaste vita herdehund tiken som jag känner ;-) Jo då på Söndag så ska vi till Sollefteå och ställa ut Mimmi! premiären är det dessutom så jag hoppas det blir bra ..

Men innan dess så jobbar jag på bion, i kväll har jag maskinjobbet, i morgon så klipper jag isär och sedan ihop film, städar på bion och sedan maskinist på kvällen, Fredag så ska jag jobba i kassan på bion! så jag finns på Bion om någon söker mig! ;-)

Sedan så har vi år 2010s första Lydnadstävling på lördag! japp jag och Tage åker till Ö-vik för att försöka oss på vårat efterlängtade första pris i lydnads klass 1! Men det är ju bara uppvärmningen nu inför vårens alla tävlingar. Redan nästa helg den 24april så tävlar vi ju appellen i Strängnäs, så den färden börjar redan på måndag. En veckas semester och träningsvecka i Strängnäs hoppas vi på fin väder och trevligt sällskap ;-)
Ja målet är då som ni säkert förstår att få Tage att ligga på platsliggningen!!!!! och gör han bara det så är det bara att köra! ;-) kram till Alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0