ida så känner man sig bakis..

hmm men inte för att jag var ute igår och drack,, nä då jo ute var jag men jag jobbade på fotbollsgalan på parken kramfors.. Och kvällen var mycket lyckad och alla verkade ha jättetrevligt. Men som sagt sent vart det för mig och Maria iallafall som gick runt och låste och försökte släcka överallt. hehe det kan ta tid ska du veta..
Annars så är det väl int mer än att jag har fått ett flyttstäd inplanerat och att jag träffade på en människa igår som gav mig nummret till hans mobil. Han kanske kunde fixa så jag fick komma och städa i deras byggbaracker!!! sooo nice, skanska jobbade han för så det kan ju bli en del jobb kan man hoppas!! hehe så håller vi tummen igen! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0