VI KOM MED!!!!!!!!!!

Jaha nu är det klart! Vi kom med på brukslydnadskursen i timrå på mentalveckan!! och Linda och Baniq också! Ska bli såååå himla kul!! och lärdomsrikt.

Lydnaden då?
jo så här är det att vi har en massa trängande vid passagen!! som jag gärna tar emot tips om hur jag ska få bort!!
Sen så kan han läggande under gång, inkallningen, ställande under gång. jag körde platsliggning på ett avstånd på ca45m!! och det fixade han kanon!!
Apporteringen håller vi på att tragla men vad är väl ett poäng då?? nästa moment med jagande av apporten kan han bättre....
hoppet har vi också kvar att jobba på, han tycker det är enklare att gå runt än hoppa om jag står på andra sidan.. samma sak där så kan han hopp sitt hopp! men inte tillbaka hoppet bara..
men men vi knallar frammåt och han är ju faktiskt bara 7månader och tre veckor!! så förhoppningsvis så är vi startklara när han är 10månader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0