Idag så var vi på Nordvik igen

I fredags så var vi på Nordvik och våran MH bana, vi Östen jag och Linda for dit och röjde!! hehe ja Östen röjde iallafall, Tack älskling för det!!
Idag så var Linda och Jag ute igen och rensade alla kvistar och grenar från stigen som Östen röjde och det vart jättefint!!
Jag tror bestämt att vi har Västernorrlands finaste MH-bana!! Å på fredag så åker jag dit och färdigställer banan det som går för sen är det fullt upp i helgen. På lördag så är det barnkalas för Alexander, Samuel döps klockan 14 och sedan så jobbar jag i Bollsta folkets park på kvällen från 18!
I morgon så ska jag och Linda träffas och träna lite lydnad och spår igen.. Ser fram emot det massor... Och något mer som jag ser fram emot är att komma till mentalveckan som Timrå anordnar i sättna.
Jo höll nästan på att glömma dagens glädje!! Brorsan dök upp på kafé kaffekoppen när Linda och jag satt och fikade efter Nordviks röjningen!!!!!!!!! Må tro att jag blev glatt överaskad. Han och Emma dök upp och jag blev mycket förvånad!!! Men glad också såklart!!! Tack för den fina överaskningen brorsan!! kram jag älskar dig!!
nä kram på er alla så syns eller hörs vi en annan dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0