Fy faaaa.....

Vad less jag är på avundsjuka människor!!!!! Bara för en annan försöker uppfylla den dröm som man haft så länge man kan minnas och om inte ännu längre så måste någon/några små jävl.... a stackare försöka förstöra för en annan!!! Varför i hela värden är det sååååååååååå???????????????? Matt blir jag och jag kommer inte att ge mig för det!!!

Det tråkiga med detta är såklart att det får konsekvenser! Jag kan ju medela att dessa två jobb som jag har kvar är de sista på det här stället!! kan andra så kan jag!! varför ska man lägga ned så mycket tid på någonting och sen är det några STACKARS AVUNDSJUKA människor som inte har något bättre för sig än att förstöra för andra!!!!

Trist att säga men nu är det nog även för mig! jag lär behöva mina egna krafter och kunskaper till mitt eget så varför ödsla tid på andra???

Och känner du dig träffad så kanske du är det också!! hmm ja nu är jag pisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0