åh vad sliten man är

Kan det bero på att jag blev ett helt jä...a år äldre eller att jag inte kunnat sova någe speciellt i helgen? hmm jaja i lördags så jobbade jag på parken där det var Metal kväll och jag hade hand om Karaoken! hehe fyyyy vad roligt jag hade!! hoppas möjligheten kommer igen!! jag hade ganska svårt att lära in hårdrockslåtar utan och innan då jag inte är någon inbiten hårdrockare!! hmm men det gick och jag fick tipset av kompisen Sussane att jag skulle köra du hast men den engelska versonen coh det gjorde jag! hehe det gick och jag fick igång karaoken på en gång och det höll på nästintill hela tiden då inte banden spelade... såååå himla roligt hade jag.
Sen när jag kom hem kl 03,15 så möttes jag av en glad och pigg Evelina!! hmm inte vad jag hoppades på dirrekt men vad gör man. Bara att sätta sig ned och försöka få henne att bli trött. hmm jo klockan 04,30 så gick vi och lade henne. Sen ringde klockan klockan 08,00 för jag skulle iväg och hålla allmänlydnadskursen och idag så skulle vi tillbringa skogsträningen. Så spår, hitta övning och budföring blev det på dagens lista. och jo då Tage fick också vara med på spåret iallafall. och det gick hyffsat.
Barnen var också med alla tre, men det fungerade det också. se vad man kan göra om man inte har några andra alternativ!! hehe
Sen när kvällen närmade sig så tänkte jag tanken att guuud så skönt att få sova. men ack vad jag bedrog mig!!!!!!!!
hela natten så turades tjejerna om att vara vakna och skrika i kör!! hmm inte såååå mycket kärlek jag kände då kan jag säga. Men men natten gick och det blev dag.
i morse så fick jag fika främmande av Maria och Susanne som kom med blommor och ett presentkort på lunch på gladan. Sedan kom Anna och Östen med mera blommor.. Jag ÄLSKAR blommor så jag är överlycklig.
På lördag ska jag ha Öppet hus så alla som vill får komma med glatt humör och någonting att slänga på grillen! Jag står för päran och sallad! sååå himla kul ska det bli och jag har beställt vackert väder!!
nä nu ska jag försöka få en skönhetssömn som jag behöver!! kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis!

2009-05-05 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0