Jag har INTE ont i rumpan idag..

hehe nä fast jag spinnade i går men med mitt nya sadelöverdrag. Det fungerade kalas!! jag kände att jag var nervös och började få ont redan innan jag satte mig på cyckeln, men nu så vet jag ju att jag kan köra det här utan pain in the as!! så att säga.
Men innan spinningen så var vi på öppna förskolan och BVC. öppnis var en ganska ny sak för mina kickor, jag tror inte jag har varit där sen dom var bäbisar och det var ett tag sen nu. Tjejerna hade jättekul och bilder finns i bilddagboken. Å på BVC så mätte vi 85cm och vägde 11.5 och 11.7 så fortfarande så skiljer det 200gr som det alltid har gjort hehe vilket jag tycker är ganska konstigt. Men så är det sen de föddes så har det hela tiden skiljt 200gr, Evelina som är en minut yngre är två hundra gram tyngre hehe .




En bild på brudarna när vi är på Öppna förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0