Idag så gick träningen bra igen!!

Hundträningen gick jättebra även fast man började dagen med -15grader kallt
uch och fy nu tycker jag att våren kan komma på riktigt!! Men dagen visade sig bli bättre än den började. Solen kom och värmde upp våran träningsplan och hundarna gick kanon bra alle hop. Eva och kira fick gå först sen gick Linda och Harry. och sedan tog vi fram eliterna Baniq och Tage!!
Mycket nöjd med dagens träning är jag. Tage är sååå duktig och förhoppningarna blir högre. Hmm när kommer bakslaget!=))???
jo missfärgningen vid hans ögon har jag köpt botemedel till också så jag har börjat med den behandlingen idag. så nog ska han få bli snygg han också!! här kommer en bild från ikväll.


tycker redan jag ser förbättring!!
mer bilder finns ute på bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0